Пропонуємо ряд комплексних рішень, спеціально сформованих для конкретних галузевих завдань.

При підборі «комплектів» ми враховували технічні характеристики основного і додаткового обладнання, можливості і особливості підключення і відображення інформації, зібраної додатковими датчиками і переданої з GPS-трекера, функціоналу програмного забезпечення, інших.

Рішення складається з датчика температури і GPS-трекера, який передає дані на сервер.

Використання датчика-реєстратора температури дозволяє в режимі реального часу отримати дані про температуру повітря і товару в подвижных объектах (рефрижераторах) в рухомих об’єктах (рефрижераторах) і своєчасно їх відрегулювати.

У разі порушення заданого режиму температури користувачеві приходять відповідні повідомлення./p>

Приклад відображення графіків по температурі в WEB-інтерфейсі «Саттранс»:

КОНТРОЛЬ МОТОГОДИН роботи двигуна в системах супутникового моніторингу використовується для підрахунку точного часу роботи двигуна.

Рішення необхідно для компаній, в яких списання палива на роботу техніки виробляється за відпрацьованими мотогодинами, тобто для автопарків з дорожньої технікою, екскаваторами, бульдозерами і іншою спецтехнікою.

Рішення по контролю мотогодин може бути побудовано на базі кількох GPS-трекерів. В якості виконуючого обладнання і додаткового датчика, який відповідає за фіксацію факту роботи двигуна, використовується спеціалізований датчик контролю мотогодин, розроблений фахівцями нашої компанії.

Датчик контролю мотогодин визначає тривалість роботи двигуна внутрішнього згоряння за допомогою детектування акустичного шуму, виробленого двигуном.

Рішення з ІДЕНТИФИКАЦІЇ ВОДІЇВ призначене для розпізнавання осіб, що керують транспортним засобом в автопарку компанії.

Впровадження модуля ідентифікації водіїв необхідно для автопарків, водії яких працюють позмінно, а також для аграрних, комунальних та інших підприємств, в яких оплата співробітникам нараховується за фактом виконаних ними робіт.

Застосовуючись в системі GPS-моніторингу «Саттранс», рішення дозволяє визначати особу водія, який керує транспортним засобом, відстежувати, який водій керував транспортним засобом в той чи інший період, блокувати запалення двигуна, тим самим обмежувати доступ водіям, які перебувають в «чорному списку».

Основним виконуючим елементом рішення є модуль ідентифікації, який встановлюється в транспортному засобі, і спеціальна персональна RFID-картка, яка знаходиться у водія. Залежно від необхідних функцій і від GPS-трекера в системі GPS-моніторингу можуть використовуватися два різних модуля.

Принцип роботи у модулів в основному схожий: зчитувач розміщується в салоні автомобіля і підключається до контролера, при піднесенні до нього картки або установки картки всередину слота (другий тип модуля) зчитує її унікальний номер і через контролер передає дані на диспетчерський центр, де вони зіставляються із створеною базою водіїв.

Відрізняються два модуля тим, що:

  1. Модуль першого типу тільки зчитує дані з картки і передає інформацію через контролер на сервер.
  2. 2. Модуль другого типу має свої закладені алгоритми, підтримує розпізнавання одним зчитувачем до 10 карт і на базі інформації може виконувати дії, наприклад, блокувати двигун, в разі, якщо водій – в чорному списку.

Рішення призначене для вимірювання швидкості і напрямку обертання бочки міксера.

Переважно це рішення застосовується для контролю і фіксації факту роботи міксера бетоновоза.

Рішення дозволяє легко відстежувати всі розвантаження автобетоновозу і контролювати його маршрут з включеним «міксером», так як датчик, який застосовується в рішенні, фіксує не тільки сам факт обертання, але і визначає напрямок і швидкість обертання міксера.

Напрямок обертання міксера, в свою чергу, визначає режим роботи бетоновоза. Обертання бочки в одну сторону – режим транспортування бетону, обертання бочки в іншу сторону – вивантаження бетону.

Використання датчика дозволить запобігти зловживанням з боку водіїв бетоновозів.